Friday, 13 March 2009

LEGENDARY.IF


19 comments:

Nathanael Lark said...

This is great! I love the mixture of elements in this piece, lots of mood and atmosphere.

Tomás Serrano said...

¡Está muy pero que muy bien ambientado!

ASUNCION said...

Pero, ¡¡¡QUE BONITA!!! y además, DIVERTIDA!!!, con una pizca de humor. Y los colores para crear la atmósfera,.... GENIALES!!!!. Y el personaje,....YA ES LO MASSS!!! Y con ese toque de ternura encubierta....Me gusta muchíiiisimo.
Un cálido abrazo "de papel"

.: :: Mister Willy :: :. said...

One more piece of a magic illustration,
A perfect ilumination-work.
Thanks for sharing this!
I hope can show you soon my news works about vector&photo combinations techniques!
See you sooner my couch!
Huggs&Kisses
Mr.-

Barbara Hagerty said...

I love this!

Gulzar said...

HAHAHAH! I LOVE IT!
NICE TEXTURES MAN!

A BIG SHOUT FROM INDIA
Gulzar

Andrew W. Moir said...

Good work! I like the little spider with the big eyes. The calendar post underneath this post is awesome! :)

Kris-Tea said...

Magico :) Buena ilustracion!

Maria Madonna Davidoff said...

awsome!

paula marco said...

Como me gusta tu blog!!! Cada diseño es mejor!! QUe personajes tan fantásticos, me encanta me encanta!!!!!
Que texturas, que trabajo!!!
Besazos!!!

Zerogluten said...

Como me gusta la ternura de tu brujito.
Como consigues que me guste absolutamente todo lo que haces?
Besitos sin gluten artista

Eric Barclay said...

Beautiful work-- such cute characters.

Bella Sinclair said...

Hahaha! What a cute witch. She looks a little nervous, though. :D

María Carranza said...

me gustaron mucho tus trabajos, especialmente el del ratoncito suspirandole a la luna de queso.

fashion fucsia said...

I love this witch!! and the dark atmosphere... and the moon's light...
^_^

Zerogluten said...

Oh, yo te había dejado un comentario...
Me encanta tu brujito y su pequeño acompañante.
A mi pequeño Batman (Martín), lo que le gustan son los murcielagos de la luna.
Como siempre tus ilustraciones fabulosas.
Besitos sin gluten, artista.

Anonymous said...

Nella que linda ilustración!!, ideal para la noche de brujas!!

Francisco Martins said...

Ohhhh this is sooo sweet! I love witches...this one looks really friendly! hehehe! Great work Nella!!

Francisco Martins
www.subversivetales.com
www.subversivetales.blogspot.com

桂綸鎂Diana said...

I love it ! Very creative ! That's actually really cool Thanks.