Saturday, 11 April 2009

FLEETING.Efímero


14 comments:

Roberta said...

Ouch.... that's going to hurt a bit!
Cute illo!

catnapping said...

adorable! i love that expression. made me laugh. thank you.

Diane said...

this is terrific!!! what a great idea

Francisco Martins said...

Hi Nella!
I love your stuff...I just LOVE IT!!!!! I could stare at this for hours...so cute!
bye!

Francisco Martins
www.subversivetales.blogspot.com
www.subversivetales.com

.: :: Mister :: :. said...

Another pice of magic and sweetness, my dear Nella!!
A cute glass effect-work!!
But...is going to splash the birth's dream? Nooo!
Lovelly concept!! A biggest kiss!

Holly Stone-Barker said...

Beautiful Illustration!

Kacey said...

Hahaha! This is such a fun idea:) Very cool!

queen of rudeness said...

i'm impressed (like always) with your style
love this!!

fashion fucsia said...

Cute characters!!
Love the cactus expression!

Artemis Wilde said...

Uh, oh. Very funny. Great characters, textures, composition!

Zerogluten said...

No sé si me gusta más la cara de susto del habitante de la burbuja o la del cactus. Eres genial.
No me olvido de los espejitos, pero estoy viendo a ver si mis amigas quieren alguno. En breve te digo cositas.
Sobre lo de trabajar juntas, nada me haría mas ilusión. Me pongo a pensar cositas ahora mismo y cualquier día te cuento. Que bien! Con lo que me gustan tus ilustraciones!
Besitos sin gluten artistaza.

nellita said...

Gracias a todos por sus comentarios tan cálidos!
María Luisa: siento una gran admiración por ti y nada me daría más placer que hacer algo juntas!;)

f2point4 said...

I don't know where you get all your ideas from. And every one more enchanting than the last!

Sab said...

ah ah ! Very funny ! I lile your work and style !
Thanks for your comment in my blog ^^