Saturday, 25 April 2009

THEATER.



17 comments:

Zerogluten said...

Por favor, que bueno. Eso es lo que se llama miedo escénico, jaja. Me encanta el detalle de la marca en el escenario. No se te va una.
Besitos sin gluten

Manola said...

Beautiful! I really love your style: it's great ^____^

janie said...

encore!

Vanessa Brantley Newton said...

HE HE HE HE HE!! I sure hope he gets to stand on that x!! Placement is everything!! This is super cool.

Eric Barclay said...

Very funny! This is what happens to me when I sing. :-)

Wonderful illustration!

Kelly B. said...

I love this! Sooo cute!

ASUNCION said...

¡¡¡Qué bueno!!!¿me recuerda a otros artistas??, ¿tal vez....EL CIRCO?

Tomás Serrano said...

Pobre criatura... Quizá fue un chiste malo o algo así...

Fadas & C.ª said...

Eheheeee! So funny! Poor fellow! I totally understand his panic!

maru said...

que lindo nella!!!!!!! cuanta ternura! me encanta en estilo! ge-nial! divine!

Francisco Martins said...

Hahahaha! Poor dude!
Amazing piece Nella! you're the best!

Francisco Martins
www.subversivetales.blogspot.com
www.subversivetales.com

queen of rudeness said...

you took the spirit of theater with this red curtain:)
btw yours bookmark are awesome!

Kacey said...

hahaha, hilarious! Nice job!

Steph said...

Another masterpiece!

maticoart said...

pasé de visita! renové un poco mi blog y dentro de poco voy a actualizar!
Saludos! Vuelvo a las clases el Mártes!

Cserháti Hajnalka, Ojni said...

:))))
Grandeeee!
:))))

Mr.Willy said...

¡¡¡MAGNIFIQUE!!!
Give u my grettings, my dear couch!!