Saturday, 6 June 2009

CRAVING. Muero por lo dulce!


17 comments:

ArtSnark said...

Fun illo & perfect for prompt!

ARIS BLOG said...

meravigliosa questa illustrazione!!!!
Brava

Rui Sousa said...

NICE ONE! REALLY GREAT JOB!It´s a well done work, and it´s a great interpretation of the subject.

eyecontact said...

I like it. I love the devil's food cake illo, too.

Zerogluten said...

Me encanta este dibujo. Es de tu linea pero tiene un aire diferente y en determinados días yo soy un poco así con los dulces, así que me identifico, jeje.
Tiene que estar al llegarte una cartita.
Besitos sin gluten

queen of rudeness said...

it's been a while since i write lats time here...(hm I was in black hole call writing master thesis)
and what can I said...I'm impressed and jealous :D

ASUNCION said...

¡¡¡¡FANTASTICO, LO HAS RECICLADO!!!Me siento privilegiada porque yo tengo ¡¡¡UN ORIGINAL DEL DIBUJO!!! Y porque conozco "a fondo" el proceso de su elaboración.
Je, Je, Je!!!(un guiño de complicidad)
Dan ganas de ayudar a **Susana** con ese enorme cucurucho de "chuches".
Oh, Oh....creo que he desvelado la identidad secreta de la protagonista.(cahis....se me "ha escapao")
Un cálido abrazo de papel y ¡¡¡qué bien que muestres aquí el enorme trabajo que hiciste para el Concurso!!!

Stickers and Stuff said...

totally sweet and sweetly cute!

Vanessa Brantley Newton said...

Oh my goodness I'm drooling all over the computer key board at this wonderful work of art. I can just taste those candied apples. A moment on the lips forever on the hips! Great illustration. Your work has such energy and power!!

Tomás Serrano said...

Espectacular colorido. Una ilustración muy bonita, sí señora.

Natura said...

Una lindura, tiene una expresión super traviesa. Muy bueno tu trabajo.

Gracias por pasarte por mi blog, un abrazo :)

Francisco Martins said...

Oh my!!!! Mhnammmmmmm!!!!!!!!!!!!!!! Can I have one or two of those lollipops???!! Pleaseeee??? He he he!
Wonderful illustration Nella, beautiful colors!
Take care!

Francisco Martins

Twinkle Star Art said...

What a great expression! I wouldn't like to be that kids Mother trying to settle them to sleep after indulging on all those lollipops ;)

Very funny illo, great work!

camille said...

Love it :)

btubet said...

que lindo Nella!!!!! que goloso..!

nellita said...

jaja! Betu parece que vengo a full con el tema dulces ( por las últimas dos ilustraciones) por eso también estaré tan redondita ¿?¿?¿;)

nadja said...

dear Nellita, thank you for leaving me such a nice comment! it's great that I found your site, because I love your artwork!